۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا؛

تیم‌های ووشو جوانان و نوجوانان صبح فردا راهی فیلیپین می‌‌شوند

تیم‌های ووشو جوانان و نوجوانان صبح فردا راهی فیلیپین می‌‌شوند

اعضای تیم‌های پایه ووشو ایران در رده‌های سنی مختلف در دو بخش پسران و دختران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح فردا راهی فیلیپین می‌شوند. 

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا طی روزهای 17 تا 20 مردادماه به میزبانی فیلیپین در مانیل برگزار خواهد شد که کاروان تیم ملی ایران ساعت 11:30 صبح فردا تهران را به مقصد این شهر و برای حضور در  این دوره از مسابقات ترک می‌کند. این تیم ابتدا راهی دبی شده و پس از توقفی چند ساعته راهی مانیل می‌شود.

تیم ووشوی جوانان ایران با 19 ووشوکار در 2 بخش تالو و ساندا و در 2 رده آقایان و بانوان و در 3 رده سنی به دیدار رقبای خود می‌روند. بر همین اساس تیم ساندا با ترکیب افشین سلیمی در وزن 52- کیلوگرم، یزدان میرزایی در وزن 60- کیلوگرم، جواد قزل سفلو در وزن 65- کیلوگرم، عماد محمدی در وزن 70- کیلوگرم و ابوالفضل دزینی در وزن 75- کیلوگرم با هدایت رامین موحدنیا به عنوان سرمربی ، منصور نوروزی به عنوان مربی راهی این مسابقات می‌شود.

طاها بدیعی، محمدعلی مجیری، امیرحسین سلطانی، سیدسامان احمدی و محمدرضا عزیز خان در ترکیب تیم تالو با هدایت تیمور بنی‌طالبی برای اجرای فرم در مسابقات قهرمانی آسیا به روی تالو فیلد می‌رود.

همچنین در بخش بانوان ماریا قادر نژاد در وزن وزن 48- کیلوگرم، پرستو سهرابی در وزن 52- کیلوگرم، زینب عربی در وزن 56- کیلوگرم بخش ساندا با هدایت "پانگ یان" از چین و ملیحه فضلی راهی فیلیپین شدند. ضمن اینکه کوثر رفیعیان، فاطمه جزینی، زهرا کیانی، سپیده شاکریان، هانیه رجبی و نفیسه پورگنجی با هدایت آمنه احسانی نژاد در بخش تالو در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابتها روز چهارشنبه 16 مرداد و مسابقات طی روزهای 17 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 2109059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha